Cupcake-mania


Met deze cupcakes is het allemaal begonnen..mijn Cupcake-mania!
ZIEHIER!
Mijn allereerste cupcakes (met boterroom-icing) OOIT..enkele jaren geleden gemaakt voor mijn lief zusje's verjaardag.

Ik had toen nog geen muffin-bakpan (is duidelijk te zien aan de misvormde cakejes) en ik had vooral ook geen ervaring.
*De cupcakes waren in het echt toch wel iets mooier dan op de foto hoor!*
De reactie van mijn zus en haar vriendin,die ook aanwezig was op het feestje,toen de taartdoos openging was zo leuk om te ervaren,dat ik de kriebels kreeg om vaker cupcakes te maken.
En zo ben ik begonnen met het aanschaffen van enkele basismaterialen zoals muffin-bakpannen,verschillende spuitmondjes en enkele spuitzakken..
Verschillende (lees: 10-tallen) soorten sprinkles en een tal van andere suikerversieringen,alle kleuren van de color-mist sprays,Wilton kleurgels,..noem maar op..ik heb het liggen!
Ik kan er niet genoeg van krijgen!
Ik lijk verslaafd aan het kopen van de perfecte ingredienten en versieringen,maar gebruik ze dan niet,omdat ik geen vrije tijd meer over heb om te bakken!
Daarom dat ik nu een blog begin..om mezelf wat te pushen om terug wat meer in mijn keuken te staan,want ik doe het enorm graag.De bedoeling is om minstens 1x per week iets nieuws te maken en te posten.
Cupcakes,koekjes,taarten of een dessert..het doet er niet toe,als ik maar iets maak!

0 reacties:

Een reactie posten